رفتن به مطلب
انجمن تخصصی آسیاگیم
جستجو در
  • تنظیمات بیشتر ...
نمایش نتایجی که شامل ...
جستجو در ...

آیا ex_interp 0.1 چیته؟ آیا شما بدون اینکه خودتون بدونید چیتر هستید؟


BlaCK SouL

ارسال های توصیه شده

  • مدیر بازنشسته

سلام به همه کاربران گرامی آسیاگیم، پارسال دوست امسال آشنا.

من یه چند وقتیه که سرم خلوت بوده و تو پاب 1 بازی میکنم، یک موضوعی نظرمو جلب کرد که شاید خیلی وقت پیش باید سعی میکردم درست توضیحش بدم، الان دیگه تنور 1.6 خیلی گرم نیست. اما تصمیم گرفتم بزارم، جای خالیش پر بشه بهتره.

آیا ex_interp 0.1  چیته؟ آیا شما بدون اینکه خودتون بدونید چیتر هستید؟ اگه تقلبه چرا مقدار پیشفرض/دیفالت همینه؟ از خیلی خیلی سال های پیش این یک حکایت بحث بر انگیز بوده که تقریبا اکثریت بهش باور داشتن و قبولش داشتن اما خیلی ها هم باهاش مخالفت میکردن.

***تالا حالا شده برین پشت دیوار ببینین یکی تیر زده مردین ولی وال بنگی خورده نشده؟ آیا شده رو دست کسی باشین ببینین یه جا دیگرو زده حریفش یه جا دیگه مرده؟ دلیلش همین سی ام دی هست که بهش اشاره کردم و پایین تر یه ویدیو میزارم تا قشنگ بتونین تاثیرشو ببینین.

چند سال پیش درباره ex_interp 0.1  یه پست گذاشتم اما فقط توضیح تئوری بود. بخوام خلاصه بگم این سی ام دی مقدار فریم های تخمینی رو نشون میده تا لگو جبران کنه و مدل ها روون تر حرکت کنن. اون فریم های تخمینی، جای واقعی حریفتون رو بهتون نشون نمیدن. دلیل سوالی که با *** مشخص کردمم همینه. مقدار این سی ام دی هرچی بیشتر باشه فریم های بیشتری تخمینی خواهند بود. (رنج این سی ام دی عموما بین 0.009  تا 0.1  هست.) اما این برای 20 سال پیش بوده که اینترنت ها به مراتب ضعیف تر بوده و پینگ ها بالا بوده. الان با پینگ های پایین نه تنها نیازی نیست بلکه شاید بشه تقلبم حسابش کرد. با این حساب این مقدار معمولا در آنلاین غیر قانونی نیست و تا جایی که یادمه بیشتر در رویداد ها و مسابقات ممنوع بوده. اما امیدوارم شما بازیکنان عزیز با شعور و فرهنگ بازی بالای خودتون از استفاده از این مقدار (0.1) خودداری کنید و به جاش از 0.009 یا 0 استفاده کنید.

ویدیو از یکی از پلیرهای پاب1 که شیوه بازیشون برای این هدف مناسب بود تهیه شده. 25 ثانیست، و حدود 4 مگابایته، ویدیو رو میتونید از 2 پلتفرم یوتوب و آپارات تماشا کنید یا با لینک مستقیم اون رو دانلود کنید.

 https://www.youtube.com/watch?v=z-AZ8hobI7E

https://uupload.ir/view/cs_1.6_ex_interp_0.1_display_b5fz.mp4/

همونطور که میبینید به جایی که طرف یک لحظه قبل بوده تیر میزنن و طرف میمیره. اینم بگم که بعضی ها فکر میکنن این سایلنت ایمه در حالی که این درست نیست. بعدا درباره سایلنت ایم شاید جدا توضیح دادم.

 حالا میتونید به دوستانتون که گاهی خیلی ادعا میکنن و حس میکنن عامل بالانسن یا awp میزنن فک میکنن ری اکشن تایمشون بالاس تیکه بندازید و روشونو کم کنید :D ، خیلی از کیل هایی که گرفته میشه تو سرورها ناحقه.  متاسفانه هرباری به سرورهای آسیاگیم متصل میشید این مقدار خود به خود به 0.1 تغییر میکنه که واقعا با این سیاست مخالفم. اما به هر حال هربار باید دستی ست کنید.

بهترین مقدار ex_interp، 0 هست که خود به خود بر اساس cl_updaterate  تنظیم میشه. بهترین مقدار cl_updaterate  برابر با اف پی اس یا آپدیت ریت سرور هست که برای آسیا فکر میکنم بین 90 تا 100 باشه. حالا که وارد بحث شدم بهترین مقدار cl_cmdrate  هم 5 تا بالاتر از اف پی اس بازی خودتون هست یعنی اگه اف پی استون 100ئه، بزارید 105. Rate  هم 100000 اگه اینترنت ضعیفی دارین تا 25000 هم میتونید پایین بیارید، اگه خیلی اینترنت ضعیفی دارید cl_dlmax  رو هم میتونید پایین بیارید مثلا 512.

در آخر این disclaimer  رو هم بدم که به قدری شخصیا تاثیر این سی ام دی رو تست نکردم که بدونم دقیقا جای اصلی هیت باکس کجاست. به هر حال به نظر میاد تیر بخوره پشت طرف میمیره.

روز خوبی داشته باشید.

ویراش: بعد از بررسی هاش بیشتر، این احتمال وجود داره که sv_unlag هم روی محاسبات سرور تاثیر داشته باشه و باعث شه سرور لگ و پینگ رو توی محاسباتش برای رجیستر کردن هیت ها در نظر بگیره.

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 1 ماه بعد...
  • کاربر سایت

با سلام خدمت دوست قدیمی

مچکر از وقتی که گذاشتی و این پست رو تهیه کردی

و اینکه سال نو پیشاپیش مبارک 😁

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...