رفتن به مطلب
انجمن تخصصی آسیاگیم
جستجو در
  • تنظیمات بیشتر ...
نمایش نتایجی که شامل ...
جستجو در ...

Hidden

کاربر سایت
  • تعداد ارسال ها

    18
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

    هرگز
  • روز های برد

    2

Hidden آخرین باز در روز ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ برنده شده

Hidden یکی از رکورد داران بیشترین تعداد پسند مطالب است !

2 دنبال کننده

درباره Hidden

  • تاریخ تولد تعیین نشده

آخرین بازدید کنندگان نمایه

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

دستاورد های Hidden

تازه وارد

تازه وارد (1/14)

12

اعتبار در سایت

  1. درود دوست عزیز, 3 بار با اسم های مختلف درخواست دادید ! تیم ادمینی تکمیله, رد شد.
  2. درود دوست عزیز, تیم ادمینی تکمیله شده درخواست شما رد شد.
  3. درود دوست عزیز, تلگرام با من در ارتباط باشید : @unknown422
  4. سلام, از این به بعد فعالیتتون رو بیشتر کنید بعد درخواست بدید. تایمی که پلی میدید مهمه , نه تایمی که میگین میتونید پلی بدید. رد شد.
  5. سلام , در تلگرام با من در ارتباط باشید @unknown422
  6. درود دوست عزیز , الویت ادمینی با افرادی هست که داخل سروری ادمین نیستن و وقت آزادشون بیشتره رد شد.
  7. درود دوست عزیز, شما کم در سرور دیده شدین, تلگرام با من در ارتباط باشید @unknown422
  8. درود , حتما پیگیری میشه و با ادمین های مربوطه در صورت تکرار برخورد میشه. هیچ دلیلی برای Revive دادن همه هنگام Vote قابل پذیرش نیست.
  9. درود دوست عزیز , مدارکی که شما پست کردید فقط تخلفات Sir Meti رو نشون میده , لطفا اگر باز هم مستنداتی دارین بزارین. ادمین Sir meti بدلیل نقص قوانین و همچنین سو استفاده های مکرر از ادمینی ریمو شد. همچنین سایر ادمین ها در صورتی که مشاهده بشه که به خودشون Money یا ... میدن ادمینیشون ریمو میشه. با تشکر از گذارشتون.
  10. اون در نقل قول از فرد دیگه ای بود دوست عزیز.
  11. درود دوستان‌ اول از همه بگم که خوشحال میشم در جمع ما بمونید, من با قسمتی از حرف های شما موافقم , ریشه تمام مشکلات بر میگرده به مدیریت نادرست , پارتی بازی داخل سرور های زیاده , تمام سرور ها , از Owner گرفته تا کوچک ترین مقام الان بحث اینه که این اوضاع رو درست کنیم , چون با گلایه کردن کسی به جایی نمیرسه , خیلی از افراد که داخل سرور جیل ادمین هستن , از قبل Owner بودن یا سابقشون زیاده , به همین دلیل فکر میکنن هر کاری که میخوان میتونن انجام بدن ( که میتونن ) , از این به بعد سعی ما اینه که سو استفاده و پارتی بازی رو به حداقل برسونیم , البته تا زمانی که Adnan و بقیه مدیر ها نخوان که سر و وضع سرور هارو درست کنن متاسفانه کاری هم از دست ما برنمیاد. در سرور آسیا هر کس به مقامی میرسه جاش خیلی گرم میشه و به همین علت فکر سو استفاده به ذهنش میرسه ( که این مشکل بر میگرده به مدیریت نادرست که از زمان های قدیم هم وجود داشته در سرور جی تی ای... ) , متاسفانه افراد منتخب برای ادمینی خیلی کمن , من خودم به شخصه از خیلی از ادمین های جیل ناراضی ام , صحبتی با بنیامین کردم راجب اینکه تمام ادمینارو ریمو کنیم و تیم ادمینی رو از نو بسازیم. دوست عزیز در جواب شما که میگید من الکی Manager شدم , بگذریم که من 6 ساله داخل سرور های کانتر و جی تی ای آسیا ادمین بودم , الان هم فقط اومدم دارم یک قانون جامع و کلی برای سرور جیلبریک مینویسم که تا بحال هرکس میومد یک قانون از خودش میساخت... ( به زودی گذاشته میشه فروم و سرور ) به شما قول میدم روزی که قانون و تیم ادمینی اوکی شد من خودم انصراف میدم و جای کس دیگه ای رو تنگ نمیکنم. پ.ن : از این به بعد هر کس , Owner , Manager و ... سو استفاده ای کردن کافیه یک عکس بگیرید, به شما قول میدم که پیگیری میشه. موفق باشید , بازم میگم خوشحال میشم در جمع ما بمونید.
  12. تیم ادمینی تکمیله. درخواست شما رد شد.
  13. شما به ندرت داخل سرور مشاهده شدین. همچنین تیم ادمینی تکمیله. درخواست شما رد شد.
  14. شما در سرور دیده نشدین بدلیل تایم پلی کم درخواست شما رد شد.
  15. 1 - تایم پلی کم 2 - سابقه زیرپا گذاشتن قوانین ساده سرور درخواست شما رد شد.
×
×
  • اضافه کردن...