رفتن به مطلب
انجمن تخصصی آسیاگیم
جستجو در
  • تنظیمات بیشتر ...
نمایش نتایجی که شامل ...
جستجو در ...

Abolfazl137791

کاربر سایت
  • تعداد ارسال ها

    21
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • روز های برد

    1

Abolfazl137791 آخرین باز در روز ۱۰ تیر ۱۴۰۰ برنده شده

Abolfazl137791 یکی از رکورد داران بیشترین تعداد پسند مطالب است !

درباره Abolfazl137791

  • تاریخ تولد تعیین نشده

آخرین بازدید کنندگان نمایه

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

دستاورد های Abolfazl137791

تازه وارد

تازه وارد (1/14)

  • هفته یکم انجام شد
  • یک ماه بعد
  • یک سال در نادر

نشان‌های اخیر

12

اعتبار در سایت

  1. نام شما در سرور The Alpha WOLF کدام سرور Public #2 تاریخ شکایت همین امروز 13 آذر شکایت بر علیه Un4Given مستندات de_dust20001.bmp توضیحات‬‎ وت مپ اومد و به جز 3 نفر، همگی به مپ های دیگه رای دادند، مپ به WW تغییر پیدا کرد ولی بعد از اتمام راند اول، بدون هیچ گونه رای گیری دوباره، خودشون مپ رو به DD2 تغییر دادند؛ اعتراض هم زیاد شد، مثل من گگ دادند، بدون این که یه کلمه خلاف ادب حرف زده باشیم.
  2. نام شما در سرور The Alpha WOLF استیم شما در سرور STEAM_0:0:442991864 بن شده در کدام سرور GunGame ارور بن Local Ban بن شده توسط Fun یا HaSSan علت بن خودم هم نمی‌دونم. تاریخ بن 10 تیر 1400 علت آنبن علت بن رو نمی دونم، ولی مشکلی نداشتم که بخوام بن بشم. توضیحات من متوجه نشدم که چرا بن شدم؛ فکر می کنم که ادمین ها هم بنده رو بشناسن و بدونن که من اهل چیت و این چیزا نیستم که بخوان بن بدن... (یه زمانی جزو تاپ 5 سرور بودم، الان هم رنک 12 رو داشتم)
  3. نام شما در سرور The Alpha WOLF کدام سرور Jailbreak تاریخ شکایت 27 خرداد 1400 شکایت بر علیه mmmmmm مستندات mmmm.dem توضیحات‬‎ با سلام؛ این پلیر با عرض احترام ویژه خدمت پدر و مادر و عرض تبریک بابت تربیت همچین فرزندی، تا چشم ادمین رو دور می‌بینن شروع می‌کنن به گند زدن به سرور با فحاشی و هر جور کاری که در حالت عادی بن داره. این چندمین بار بود که این رفتارشون رو دیدم و خودش هم میگه که من 30 بار بن شدم و مسخره می کنه سیستم مجازات اینجا رو که فوقش 10 دقیقه بن میشه و تمام. من این بار دمو ضبط کردم و فرستادم. نمی دونم صدا ها هم ضبط میشه یا خیر ولی این گوشه‌ای از خرابکاری ایشونه. غیر از این بنده خدا هم چند نفر دیگه‌ای هم هستند که تا چشم ادمین رو دور می‌بینن گندکاری می‌کنن؛ اونا هم به وقتش (اینکه می بینید تو سرور ترور هم تیمیم رو می‌کشم به خاطر همیناست که تا اوضاع رو خوب می‌بینن گند میزنن به بازی)
  4. نام شما در سرور The Alpha WOLF کدام سرور Jailbreak تاریخ شکایت 3/3/00 شکایت بر علیه Mr Ali مستندات jail_4ever0002.bmp توضیحات‬‎ عکس تزئینی است.من Slay شدم به دلیل نداشتن مه در مد زامبی، گفتند که اسکرین شات دارند، می خواستم اسکرین شات رو بفرستند تا ببینم؛ من که خودم ادمین این سرور بودم، تا الان هیچ وقت به خاطر چیت، یا هر جور تقلب دیگه ای بن نشده بودم (چند بار اشتباهی بن شدم که سریعا آن بن شدم). اگر اسکرین شات ایشون درست باشه، باید ببینیم که مشکل از کجاست که مه داخل بازی من داخلش نیفتاده و اگر غلط باشه، به خاطر سو استفاده از اختیارات ادمینی از ایشون شکایت دارم
  5. شما وقتی مزاحم تلفنی داری، کلا بیخیال تلفن میشید و سیم تلفن رو در میارید؟ اگر آره که پلاگین رو بردارید و اگر خیر که برخورد کنید.
  6. سلام و خسته نباشید به همگی! چند وقتیه که تو سرور های پابلیک (حداقل پابلیک 4 که من بیشتر اوقات توش هستم) فرد یا افرادی پیدا شدند که دائماً رکوئست مانی می‌فرستند و به نوعی اسپم می‌کنند و این کار خصوصا موقعی که تو موقعیت حساسی هستیم (که تقریبا همیشه همین طوره) به شدت رو اعصابه. حالا این کار اون قدر تکرار شده و طرف هم انقدر خیالش راحته که بن نمیشه، که همیشه با اسم های عجق و وجق هست و همه هم دارن میگن که اینه ولی تنها واکنش ادمین‌ها: "رک رو ببند." این کار تنها پاک کردن صورت مسئله است. اگر پلاگین قابل ادیت نیست (که احتمالا هم نیست)؛ پس لطفا از ادمین‌ها می‌خوایم تا یه واکنش قاطع‌تری نشون بدن. گناه رو اون می‌کنه، مجازات که نمیشه هیچ، جدا از عذابی که بقیه رو دچارش کرده، یه زحمت اضافه رو هم تحمیل می‌کنه. من خودم شاهد بودم و دیدم که طرف تو یه مچ کامل از شروع تا پایان (شاید 45 دقیقه) حضور داشت ولی نه بن شد و نه کیک. این کار هم به نوعی اسپم کردن محسوب میشه و لطفا همون طوری که اون زیر همیشه می‌نویسید (یا پلاگین‌تون می‌نویسه) Spam Prohabited، با این افراد هم برخورد کنید.
  7. نام شما در سرور The Alpha WOLF استیم شما در سرور STEAM_0:0:442991864 بن شده در کدام سرور Public #4 ارور بن Local Ban بن شده توسط نمی‌دونم کدوم ادمین بودند علت بن هیچ دلیل خاصی نمی‌بینم که باعث بن شدنم باشه...؛ فقط آمارم 19 کیل با یک بار مرگ بود. تاریخ بن اول بهمن 1399 ساعت 20:49 علت آنبن اگر به خاطر شک به چیت بوده که من قبلاً هم گفتم من حتی cfg هم ندارم رو کانترم، چیت که بماند. سابق بر این هم ادمین سرور جیل آسیا بودم. توضیحات من که عادی داشتم بازیمو می‌کردم؛ حتی اگر ادمین هم پشت دستم هم میومد می‌دید که من دارم نرمال پلی میدم، دمیج می‌خورم، دمیج میدم و کیل می‌گیرم. ولی چرا بن شدم؟ نمی‌دونم؛ نفر بعد از من تو جدول، 17 کیل و 3 تا مرگ داشت و ادمین بود؛ آمار من خیلی هم فرق نداشت.
  8. نام شما در سرور The Alpha WOLF استیم شما در سرور STEAM_0:0:442991864 بن شده در کدام سرور Public .::TOP PLaYer's::. ارور بن Local Ban بن شده توسط متاسفانه نفهمیدم کدوم ادمین بودند ساعت 10:35 شب دوشنبه 7 مهر علت بن خودم هم نفهمیدم چرا بن شدم تاریخ بن دوشنبه 7 مهر ماه علت آنبن کار خلافی نکردم. توضیحات امشب در حالی که خود جناب عدنان هم داخل سرور حضور داشتند وارد مپ Cbble شدیم؛ یکی از ادمین های محترم در تیم سیتی یه ردیف نارنجک رو تو بیس سیتی دراپ کردند؛ بنده و یه بنده خدای دیگه از vip یا ادمین های سیتی شروع کردیم پرت کردن این نارنجک ها و از اونجایی که تیم ترور از یکی از دالون ها در حال اومدن بودند اونجا رو به نوعی بمبارون کردیم... بلافاصله بعد از این که مردم لوکال بن شدم ...
  9. اوه اوه کی درخواست ادمینی داده xD
  10. اولا شما باید شکایت جدا تنظیم کنید، دوما خودم شما رو بن دادم به مدت 10 دقیقه. علت اون هم این بود که پلیر داره برای اسپیشال دی بازی انتخاب میکنه و شما فری دی دادی. ( در حالی که هنوز 15 ثانیه هم از شروع راند نگذشته بود)
  11. این پیام یعنی این که لوکال بن شدی، با هر کانتر دیگه ای هم بیای نمی تونی وارد سرور بشی... باید ببینی چه کار کردی که لوکال بن شدی! اگر فکر می کنی سوء تفاهمی پیش اومده و یا واقعاً به حق بوده و تأدیب شدی، یه فرم پیگیری بن پر می کنی و توضیحاتت رو ارائه میدی تا بررسی بشه
  12. یه بار خواستم CFG امتحان کنم، ترکیدم!
  13. ممنونم؛ البته کلاً اون کانتر رو پاک کردم برگشتم سر همین نسخه عادی ...
  14. نام شما در سرور The Alpha WOLF استیم شما در سرور STEAM_0:0:442991864 بن شده در کدام سرور Jailbreak ارور بن Local Ban بن شده توسط متأسفانه متوجه نشدم کدوم ادمین بودند. ساعت 14:20 پنج شنبه علت بن کانتر جدید نصب کرده بودم، هنوز اسمم رو تغییر نداده بودم؛ فکر کنم اسمش مشکل داشت تاریخ بن پنج شنبه13 شهریور علت آنبن کار خلافی نکردم. توضیحات سلام! کانتری که از سایت آسیاگیم گرفتم برام مشکل داشت و علاوه بر اینکه هرچند دقیقه یک بار کراش می کرد؛ صفحه بازی خیلی تاریک بود و نمیشد از داخل تنظیمات بازی نور اون رو زیاد کرد، برای همین از جای دیگه یه کانتر دیگه دانلود کردم و بعد از نصب بلافاصله وارد سرور جیل شدم و تازه داشتم تنظیمات رو درست می کردم (سرعت موس و نور و ...) و هنوز اسم پیش فرض کانتری که دانلود کرده بودم روش بود (فکر کنم Top cfg یا همچین چیزی بود) که لوکال بن شدم.
×
×
  • اضافه کردن...