رفتن به مطلب
انجمن تخصصی آسیاگیم
جستجو در
  • تنظیمات بیشتر ...
نمایش نتایجی که شامل ...
جستجو در ...

MeYs@M

کاربر سایت
  • تعداد ارسال ها

    24
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

تمامی مطالب نوشته شده توسط MeYs@M

  1. با سلام لطفا به ایدی تلگرام meysam_pub2 پی ام بدید.
  2. سلام لطفا به آیدی تلگرام meysam_pub2 پی ام بدید
  3. MeYs@M

    در خواست ادمینی پاب 2

    با سلام دوست عزیز تایم ادمینی در سرور پابلیک دو حداقل روزی 6 ساعت میباشد. اگه میتونی تایمتو پر کنی به آیدی تلگرام meysam_pub2 پی ام بده.
  4. با سلام دوست عزیز چک شد و شما در لیست بن شده ها نبودید. اگر مشکلی بود به آیدی Meysam_pub2 پی ام بدید.
  5. با سلام شما به دلیل گذاشتن Render رو حالت SoftWare که منجر به دیدن واضح در اسموک میشود و مانند آنتی اسموک عمل میکند بن شدید. رو حالت OpenGl بزارید و به آیدی Meysam_Pub2 در تلگرام جهت آنبن پی ام بدید.
  6. دیگه همین لحن توضیحاتی که دادی معلوم شد چه جور آدمی هستی از نظر ادب و نزاکتت دیگه جا بحث نیست. اومدی انجمن درخواست دادی رد شد اومدی pv که من یه ساله پلی میدم و ... ادمین شی بازم رد شدی دیگه به چه زبونی بگیم شما رو ادمین نخواهیم کرد. یکم فشارت رفته بالا داری میری تو حاشیه. طبق گفته خودت برو تو سرور های دیگه بازیتو کن وقت ما هم نگیر. بای بای
  7. حرفامونو تو تگلرام زدیم و شما به هر طریق میخوایی ادمین بشی، گفتی از طریق انجمن یه شکایتی کنمو بلکه ادمینت کنیم؛ باز هم تکرار میکنم: ادمین شدن به تایم نیست و فاکتور اول برای ادمین شدن پلیر ادب و شخصیته که شما ندارید، دوما به شما نه مربوطه و نه جایگاهی داری که در مورد ادمینهای ما اظهار نظر کنی که کی میاد و کی نمیاد، سوما بار چندمته که تو سرور به پلیرها و ادمینها فحاشی و بی ادبی کردی و بن شدی و اومدی گفتی ببخشید و ما هم بزرگی کردیم بخشیدیمت ولی دیگه از این خبرها نیست شما گفتی میرم یه سرور دیگه پلی میدم و فکر کردید رئیس جمهوری و از این شر و ورها ما هم برای سهولت کار شما هر وقت تو سرور دیدیمت بنت میکنیم و بهت میگیم به سلامت فقط از سایه برو...
  8. با سلام دوست عزیز شما در لیست بن شده ها نیستید حالا چطور میگی لوکال بن شدی جا سوال داره! اگر همچنان بن هستید به آیدی تلگرام Meysam_pub2 پی ام بدید.
×
×
  • اضافه کردن...