رفتن به مطلب
انجمن تخصصی آسیاگیم
جستجو در
  • تنظیمات بیشتر ...
نمایش نتایجی که شامل ...
جستجو در ...

BlaCk 3V!lZ

کاربر سایت
  • تعداد ارسال ها

    6
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • روز های برد

    1

BlaCk 3V!lZ آخرین باز در روز ۱۳ دی ۱۳۹۷ برنده شده

BlaCk 3V!lZ یکی از رکورد داران بیشترین تعداد پسند مطالب است !

2 دنبال کننده

درباره BlaCk 3V!lZ

  • تاریخ تولد تعیین نشده

آخرین بازدید کنندگان نمایه

6,057 بازدید کننده نمایه

دستاورد های BlaCk 3V!lZ

تازه وارد

تازه وارد (1/14)

25

اعتبار در سایت

  1. با سلام خدمت شما دوستان عزیز. من در این پست قصد دارم که برای شما یک تم خوب و جذابی برای تیم اسپیک قرار بدم. و قابل توجه آن دوستانی که نصب تم های تیم اسپیک را بلد نیستند من در قسمت آموزش ها برای شما نحوه نصب این تم های زیبا را قرار میدهم تا تیم اسپیکی خوب و زیبا داشته باشید . دانلود تصویر این تم :
  2. BlaCk 3V!lZ

    مشکلات کمک کنید !

    برای حل این مشکل از این صفحه دیدن کنید .
  3. BlaCk 3V!lZ

    معرفی انواع مد های ماینکرفت

    با سلام خدمت دوستان گل من در این پست قصد دارم تا در مورد انواع مد های ماینکرفت به شما توضیح بدم . اول از مد Survival شروع می کنیم که مد دیفالت بازی هم هست . در مد Survival باید با به دست آوردن مقداری چوب از درختان ابزاری برای ماین کردن خود درست کنید تا با جمع کردن سنگ و آهن و ... شمشیر برای خود ساخته و به شکار بروید و برای بقای خود تلاش کنید. ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- نوبتی هم که باشه نوبت مد Skyblock یکی از پر طرفدارترین مد های ماینکرفته .در مد Skyblock شما اول کار یک آیلند دارید که یک درخت در وسط آن رشد کرده و یک چست از ابزار اولیه بقل درخت وجود داره شما باید با کندن درخت برای خود وسایل درست کنید و به زیر آیلند خود بروید و شن و خاک پیدا کنید و فارمی کوچک درست کرده و کم کم پیشرفت کنید. خلاصه ی اسکای بلاک اینه که باید با ابتدایی ترین وسایل آیلندی خوب و مناسب برای خود بسازید. در پست های بعدی در همین موضوع راجع به بقیه ی مدهای PVP ماینکرفت نیز توضیح خواهم داد. با تشکر.
  4. BlaCk 3V!lZ

    رزولوشن

    من خودم از 1024x768 استفاده میکنم و به نظرم از همه بهتره چون هم گرافیکو میبره بالا و اگر تنظیمات دیگر مربوطه نیز مناسب این رزولوشن باشه بازی رو هم عالی میکنه .
  5. BlaCk 3V!lZ

    new has nemidnam :|

    با سلام خدمت شما دوست عزیز . ابتدا هر دو سی اس خود را پاک کنید . برای پاک کردن سی اس وار زون به محلی که در آنجا نصب شده است بروید و Uninstall رو پیدا کنید و پاکش کنید . و برای پاک کردن کامل سی اس استیم ، استیم خود را باز کنید و بر روی کانتر مورد نظر کلیک کرده و Properties رو زده و به سربرگ LOCAL FILES بروید و Browse Local Files رو انتخاب کنید و آن پوشه رو هم به طور کامل پاک کنید. و زمانی که کامل هر دو سی اس را پاک کردید از اول Setup سی اس وارزون خود را اجرا و آن را نصب کنید . امیدوارم بهتون کمکی کرده باشم.
  6. با سلام خدمت دوستان گل با آموزش در آوردن آیپی مورد نظر از بلک لیست در تیم اسپیک همراه شما هستیم . من برای شما یک فیلم آموزشی کامل ساختم تا بتوانید با استفاده از آن مشکل خود را حل کنید. و بتوانید به سرور تیم اسپیک آسیا گیم کانکت شوید. برای این که بعضی از قسمت های فیلم نامفهوم بود من برای شما چند عکس هم قرار دادم تا کاملا متوجه بشید. آیپی: 5.63.10.198 Amoozeshe Dar Ovordane Ts AZ BL.avi
×
×
  • اضافه کردن...