رفتن به مطلب
انجمن تخصصی آسیاگیم
جستجو در
  • تنظیمات بیشتر ...
نمایش نتایجی که شامل ...
جستجو در ...

آموزش حل مشکل FPS در بازی ها


Soheil

ارسال های توصیه شده

  • مدیر فنی کانتر

ویندوز 10 به عنوان سیستم عاملی که امکانات مناسبی را برای گیمرها فراهم کرده شناخته شده است. اما بعضی از این امکانات همانند قابیلت ضبط تصاویر بازی یا Game DVR می تواند در مواردی آزاردهنده باشد.

قابلیت جدیدی در ویندوز 10 نسبت به ویندوزهای گذشته به وجود آمده که Game Bar نامیده می شود که به وسیله آن می توانید از محیط انجام بازی یا گیم پلی خود فیلم گرفته وآن را ذخیره کنید و در صورت تمایل آن را با دوستان خود به اشتراک گذارید. این قابلیت توسط برنامه Xbox به طور پیشفرض به همراه ویندوز 10 نصب می شود و می تواند اثرات نامناسبی بر روی عملکرد و اجرای بازی ها داشته باشد. از جمله این موارد می توان به کند شدن نرخ فریم ها یا FPS و در نتیجه کند شدن بازی اشاره کرد، حتی در زمانی که شما در حال استفاده از این قابلیت نباشید.

برای غیر فعال کردن Game DVR می توانید از طریق تغییرات در رجیستری، این کار را انجام دهید.

1. ابتدا به منوی استارت رفته و یا با فشردن کلید های Win و پنجره Run را بازکنید و کلمه RegEdit را تایپ کرده و تایید کنید.

2. سپس به مسیر زیر بروید و بر روی GameDVR_Enabled در قسمت راست پنجره کلیک راست کرده و گزینه Modify را انتخاب کرده و سپس مقدار Value آن را به صفر تغییر دهید.
 

HKEY_CURRENT_USER\System\GameConfigStore
 

3. به مسیر زیر بروید و با کلیک راست در فضای خالی سمت راست و گزینه New وسپس Key را انتخاب کرده و نام آن را GameDVR را بگذارید.
 

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Windows

4. بر روی GameDVR کلیک راست کنید و یک مقدار جدید از نوع DWORD (32 bit) Value ایجاد کرده و نام آن را AllowGameDVR قرار دهید.

5. و در نهایت با کلیک راست بر روی AllowGameDVR و انتخاب گزینه Modify مقدار Value آن را به صفر تغییر دهید.

حالا می توانید پنجره ادیتور رجیستری را ببندید و سیستم را ری استارت کنید تا تغییرات اعمال شوند. برای باز گرداندن این قابلیت نیز می توانید مقدار GameDVR_Enabled را برابر یک قرار داده و AllowGameDVR را حذف کنید.

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...